top of page

Sanjarenje o bezbrižnom ljetu koje nas čeka dogodine!



Predstavljamo Vam novi singl Martina Hadelana.

2017. izdao je svoju prvu autorsku pjesmu „Sam svoja briga“ u suradnji s Intek Music-om, te još dva samostalna singla na Bandcampu “Budi tu” i “Oprostite” kao dio samostalnog EP albuma „Puzzle“. Pjesmom „Dogodine“ koja je 7. kolovoza objavljena na digitalnim glazbenim servisima (Spotify, Deezer, Apple Music i dr.) Martin nastavlja uspješnu suradnju sa Intek Music-om.


Videospot je nastao u Tribunju blizu Vodica, a snimao ga je i montirao Patrik Ivačić.


„Pjesma Dogodine je zapravo nastala 2017. godine, ali je konceptualno i tekstom bila potpuno drugačija od ove finalne verzije.“, kaže Martin.

„Na pjesmi sam radio dva mjeseca prije no što sam predložio ideju Marinu i Heleni Hraščanec iz Intek Musica s kojima sam svoju ideju i realizirao u jednu melodičnu i zabavnu pjesmu, a nadam se i lakopamtljivu, koja će vam ostati dugo u uhu.




Možda naše ljeto ove godine nije ono pravo, možda nismo zajedno sa svojom ekipom ili najdražima... Svi se nadamo da će nam 2021. biti bolja i pozitvnija. Za pjesmu bih rekao da je atipično ljetna te da je svojevrsna mini recenzija mojeg ovogodišnjeg odmora. Pjesma ironizira cijelu ovu ludu 2020. godinu i prikazuje nostalgičan osjećaj sreće i uzbuđenja koje donosi ljeto. Sanjarimo o budućem odmoru, opuštanju i moru – o budućem ljetu, onom za koje želimo da nas čeka dogodine.“

bottom of page